3/14/11


ea: ce zici?
el:  te dai la mine?
ea: nu
el: ma gandeam eu
el: nu... atunci?
el: nu am altceva sa iti zic
ea: bine
el: se pare ca am stricat-o rau cu faza asta cu indragostitul...
ea: nu iremediabil
el: nu stiu, frate, tu pari ciudata tot timpul. oricum, te cred pe cuvant. te las sa se remedieze
ea: eu par ciudata?
ea: super
el: aa
ea: in ultima vreme imi spui numai lucruri dragute
ea: apreciez teribil
el: de fapt nu faza cu indragostitul cred ca a stricat-o
ea: pai nu, era chiar amuzanta
el: ooo
el: si tu excelezi cu replici amabile
el: "e amuzant" e o replica care cam strica atmosfera in anumite situatii
el: dar ma rog, se remediaza
el: de la sine sper, in niciun caz de la mine
el: ce m-a scos din sarite a fost stupizenia ta de tehnica, pe care, da, mi-ai spus-o si pe care o gasesc extrem, extrem de iritanta : lasa-l pe idiot sa-si bata capul. ii dau numarul daca mi-l cere a treia oara etc. imi vine sa iti dau una, mai ales ca in plm merge! ce dracu?! 
ea: :))
ea: tu de unde stii faza aia cu a treia oara?
el: pentru ca mi-ai spus
ea: ah, am uitat
el: nu e super tampit ca merge, chiar si cand stiu!? Ce plm?!?!
ea: e doar super
el: da, hai ca m-am instalat la tigara
el: si nu, nu e amuzant, de obicei cand stii lucruri ar trebui sa te simti in control
ea: pai tocmai, e cu atat mai amuzant
el: mdea
el: poate e, un pic
el: asa, si dupa ce trece faza cu refuzul de trei ori? ce se intampla?
el: doar ipotetic
el: ma macina
ea: urmeaza un raspuns afirmativ tras de par, asa..usor fortat
el: de obicei te limitezi la 3 sau poti adauga obstacole dupa bunul tau plac?
ea: difera de la om la om
el: eu de cate de-astea am trecut?
ea: in cazul tau am aplicat alte tehnica
el: ba nu!
el: am stiut din primul moment, si am simtit-o p-asta
ea: ma jur ca nu era asta
el: eu am aplicat alta tehnica cu tine, asa ca te-am facut sa te simti speciala
el: nu ii zici persoanei pe care o placi ca o placi
el: dar, plm, la mom respectiv a parut in regula
el: mi-am pierdut din fler
el: cum frate alta? studiezi? ce alta?
ea: nu pot sa o zic
el: in orice caz, am auzit ce am vrut sa aud: esti o persoana rationala, prin urmare nu faci lucruri care din perspectiva ta sunt degeaba
el: nu conteaza tehnica, conteaza ca ai folosit-o
el: ea nu a fost aplicata degeaba
el: a fost o tehnica de agatat, si pentru ca nu a fost degeaba, ai folosit-o sa ma agati
ea: dar conteaza si in ce sens a fost folosita,nu?
el: concluzia fireasca
el: ma placi
el: detalii
el: ar conta care e motivul pt care ai veni in sutien la mine in camera in mijlocul noptii
el: orice ai spune
ea: bineinteles ca ar conta, una e sa vii in sutien, una e sa continui ceva  in sutien sau fara
el: oricum, cred ca e bine ca eviti, ne-am bate zilnic daca am fi  impreuna (stiu, numai ipotetic). nu stiu de ce continuu cu asta
ea: de amuzament, trebuie sa recunosti
el: in fine
el: zi-mi, cum dracu dai peste tehnicile astea? care era? si care era scopul?
ea: glumesc, nu stau sa le caut sau le folosesc, atunci cu 3 mi s-a parut caterinca
el: ar fi ceva daca macar o data ai raspunde direct la o intrebare cu tenta din asta, dar mor de curiozitate
el: daca gasesti in faptul ca in contiunare te plac un impediment sa  raspunzi, zi-mi
el has signed out. (3/10/2011 3:24 PM)

1 comment: