7/24/10

Designer to watch: Christopher Kane

De curand am vazut un reportaj la televizor despre una din colectiile acestui designer, si tin sa spun ca am fost destul de incantata. Din acest motiv m-am hotarat sa impart cu voi acest lucru. Am ramas putin surprinsa totusi, pentru ca in ciuda talentului pe care il are, numele lui nu imi spunea nimic. Mi-am dat seama despre cine este vorba cand am ajuns la colectia Spring 2009 si am vazut acel 'gorilla T-shirt'. Oricum, cuvintele sunt de prisos. Cred ca toate pozele sunt arhisuficiente ca sa va satisfaca curiozitatea si sa ii acordati credit acestui talent.


Christopher Kane Fall 2007


Christopher Kane Spring 2007


Christopher Kane Fall 2008


Christopher Kane Spring 2008


Christopher Kane Fall 2009


Christopher Kane Spring 2009


Christopher Kane Resort 2010


Christopher Kane Fall 2010


Christopher Kane Spring 2010


Christopher Kane Resort 2011



A.

No comments:

Post a Comment